středa 4. srpna 2010

D.Gray-Man

Není pro mě neobvyklé, že na seriály začínám koukat kvůli hlavním hrdinům.
Bylo tomu tak u Macross Frontier, Mononoke, dokonce i na Myšlenky zločince mě nalákal psí pohled Spencera Reida... bylo tedy jen otázkou času, kdy se přes Allena Walkera dostanu k D.Gray-Man.


(Díky Bohu za Rapidshare-search-engine ;)

Jsem skoro u konce a pořád nevím, co si o tom myslet.
Design hlavních postav je parádní! Allen je úžasný, Lenalee krásná a Lavi je prostě... Lavi je postava, která se z průměrných příček lokálního žebříčku dokázala dostat na přední příčky žebříčku celoanimovského! :D
(Nehledě na to, že kdyby bylo po mém, bude kabát Černého řádu povinnou součástí klučičího oblečení... kluci v tomhle anime jsou vůbec nakreslení tak, aby se na ně hezky koukalo. A specielně u Allena přestává adjektivum "pohledný" stačit. Ten chlapec je prostě tak krásný, až to bolí! :D)

Na druhou stranu, ten, kdo navrhoval Akumy(dá se to takhle skloňovat? Žiju z anglických titulků, tak nevím...:( ) asi kouřil něco hodně kvalitního. Jinak si to totiž nedokážu vysvětlit :D. Trochu to degraduje jinak celkem "seriózní" vyznění celé série, protože při pohledu na mnohé démony se prostě od srdce zasmějete :D

Na stranu třetí: na jeden díl nadmíru zajímavého příběhu připadají dva fillery. Musím se přiznat, že z těch 103 epizod jsem viděla půlku. Jednou to doplním, ale teď prostě nemám chuť se těmi odbočkami zabývat.

Na stranu čtvrtou, nenávidět jednu z hlavních postav je sakra problém. A tento problém nastal u Kandy. Nevím proč, ale narozdíl od Laviho nabrala Kandova popularita směr dolů a pochybuji, že se z toho bahna někdy vyhrabe...
"Hoďte na něj deku, nebo ho zabiju!"
:D



Všimla jsem si, jak moc fandové srovnávají Allena s Edem Elricem. Nemyslím si, že úplně správně. Jisté podobnosti tu jsou, ale Allen a Edward jsou charakterově poměrně dost odlišní.
Spíš jsem toho názoru, že takhle by vypadalo FMA, kdyby se na cestu vydal místo Edwarda Al.
Allen je milý, něžný kluk s vychováním, které umí použít. Edward je (alespoň na povrchu) temperamentní excentrik, co na manýry kašle :D





P.S.: Není mi úplně jasné, proč anime skončilo tam, kde skončilo. Doufám, že jde jen o (dlouhou) odmlku. Allen Walker je postavou s příliš velkým potenciálem na to, aby byl součástí nedokončeného anime, plného fillerů. Na něco takového je ho prostě škoda!
P.P.S.: No nic... uvidíme, jak se s tím popere manga...
P.P.P.S.: Hm. Tak neuvidíme, protože jak jsem dnes zjistila, onemanga.com a jí podobné stahují licencované mangy a zákon schválnosti chce, aby DGM byl mezi nimi :/
P.P.P.P.S.: Ani jsem to nedočetla, vy bastardi! :D

Žádné komentáře:

Okomentovat