sobota 19. června 2010

Střet s realitou2

Občas se dočkáte určitého jednání od někoho, u koho byste to vůbec nečekali.

Sedím takhle na hodině filozofie a co nevidím:
Přede mnou sedí Adam - absolvent herecké konzervatoře, dospělák největší, frajer intelektuál a nejvíc frí a alternativ člověk ve třídě - a kouká na Fullmetal Alchemist!

Měli jste vidět mou reakci.
Mám štěstí, že jsem nebyla anihilována poté, co můj výkřik, typický pro překvapení, způsobená osobami:
"TY!"
přerušil profesorův výklad.

Adam má k anime velmi intelektuální přístup. Když jsem se ho ptala, jak se člověk jako on dostal přes to obrovské množství typicky japonských vtipů v prvních dílech FMA, odpověděl mi, že se na konzervatoři dost dlouho hrabal v asijském divadle a že chápe, že vyprávění u nich funguje jinak a je nutné na to přistoupit.
Typicky Adamovská odpověď :D
Kažodpádně veškeré jeho decorum jde do kytek v okamžiku release dalšího dílu a Adam "Roy Mustang" na Facebooku nadšeně vykřikuje věty jako "Poslední díl FMA byl kulervoucí!" :D



Je příjemné mít ve třídě spojence.

Žádné komentáře:

Okomentovat