úterý 22. června 2010

Obhajoba ročníkovky

Uf... tak to mám za sebou!


Ročníková práce, v mém případě fotografická reportáž na téma ANIMEFEST, zpracovaná do podoby fotografické knihy, je konečně zdárně odprezentována!
Měla sice být už před čtrnácti dny, ale chřipka mi to kapku zkomplikovala.
Takže já, nervák největší, jsem strávila dva týdny tím, že jsem jí pořád dokola předělávala a přepisovala a předělávala a přepisovala... až jsem jí včera s velkou slávou nechala (hnusně...ale levně) vytisknout a dnes s ještě větší slávou odprezentovala komisi.

Bála jsem se, že nebudu mít co povídat a veškerý můj projev se bude sestávat zhruba z vět:
"Vážená komise, to, co zde vidíte, jsou fotky a text. Nějaké otázky?"
... každopádně téma je natolik zaujalo, že se rozjela taková diskuze, při které se na tolik ošemetné technické zpracování úplně zapomnělo a z mých přidělených pěti minut bylo minut patnáct, aniž bych u toho nějak zvlášť trpěla.
Konečně jsem byla v něčem za experta :P


Ovšem situace byla nejzajímavější až hodinu po prezentaci, kdy jsme si šli sednout na pivo do hospody a...
...po několika sklenicích zákonitě došlo na moje téma...
...poté na hentai...
...poté na dřevoryt "Sen rybářovy ženy"...
...a došlo to až tak daleko, že podnapilý Mustang volal na linku 1188 a chtěl vědět, jak se rozmnožují chobotnice :D

Školu bych někdy srovnala se zemí, ale svou třídu miluju! :D

Žádné komentáře:

Okomentovat