úterý 1. června 2010

Prokrastinace

Měla bych se učit.
Ano, přestě v tuhle chvíli, co tu ťukám do počítače, bych se měla učit.
Jsem nemocná, nechala jsem si kvůli chřipce přeložit zkouškové období a... místo toho, abych využila volný čas a chvilku, kdy se moje hlava nechová, jako by mi chtěla vytlačit mozek očima, otevřela některou z těch padesáti stránek zápisků z češtiny... ehm.
Myslím, že na tohle jednou lidstvo zajde.
Jak tomu říkají?
Prokrastinace?

Jak pravil moudrý lamer.cz: za chvíli začnu párovat všechny ponožky, mýt nádobí a v závěru i odpovídat na všechny spamy...

Ze složky "Downloads" na mě kouká 37. díl Fullmetal Alchemist Brotherhood(šetřím, abych si to po zkouškách mohla pořádně užít :)) a vedle toho ze složky Škola, mě nevraživým okem sleduje Lexikologie II.

Myslím, že problém se sledování anime začíná v okamžiku, kdy si začnete plést "transpozici" s "transmutací"


Nekoukej na mě takhle, Edwarde.... víš, že těm tvým krásným očím já těžko odolávám...

Žádné komentáře:

Okomentovat