středa 2. června 2010

Schizofrenní anime

Už šest hodin se učím sociologii, tak si můžu dát chvilku voraz...

Včera jsem objevila velice... zvláštní anime.
Princess Princess



1. Vidím scan na minitokyo.net a říkám si ,,Hele, ta holka vypadá docela jako já, tu bych mohla cosplayovat!"
2. Najedu na další scan: ,,hej, ona má nějaký osvalený ruce, tak to asi nepůjde... sakra... není to kluk?"
3. Najdu opening. ,,Eh, je to kluk... no ale stejně by to... počkat, kluk, co se převlíká za holku? Hezká holka. Hezký kluk.... ale... divné..."
4. Kouknu na cast a hezkou holku/kluka s mýma vlasama mluví Romi Paku...
5. Zadám do CSFD a kus jediného komentáře zní "Nejvíce vtipné mi na celém seriálu přišlo, když jsem si představila, jak se Edward z FMA převléká za holku."

...a tam jsem skončila. V záchvatu smíchu. To ty prášky.
Dabérka, co mluví kluka, co se převléká za holku?
Tak tomu jsme se s mými dalšími osobnostmi docela upřímně zasmáli.

Anyway: jak jsem to pochopila z prvního dílu, Princess Princess spočívá v tom, že chlapecká škola hledá vyžití pro studenty a tak vybere pár hezkých chlapců, převlékne je za holky a ti pak rozptylují ten zbytek.
Docela svérázné řešení problému... hoši musí být asi hodně vyhladovělí :D

"Nemůžu s tím přestat! Přijdu o kredity!"

Nevím, do jaké míry by to fungovalo v praxi, ale mohl by to být docela zajímavý sociologický experiment...
(Kde jsem vzala tohle??? *s hrůzou v očích odhodí učebnici sociologie někam hoooodně daleko*)

Každopádně, jestli to někdo viděl, můžete mi říct, jestli to má nějakou pointu? Páč podle prvního dílu to tak rozhodně nevypadá a koukat na to jen kvůli jednomu z hlavních hrdinů(který ale vypadá vážně dobře! Jako kluk i jako holka. Navíc, hlas Romi Paku ho dělá.. neodolatelným. Chápete, že jo? Té asociaci prostě není možné se vyhnout...:D) se mi nechce.


(Chápete, že jo??? :D)

No nic, já jdu hledat tu učebnici...
See you!

Žádné komentáře:

Okomentovat