čtvrtek 10. června 2010

Kamerománie

V pondělí jsem měla poprvé v ruce profesionální filmovou kameru! YAY!
A taky jsem před FAMU potkala Honzu(dlouhý příběh :D)
.
.
.
A nejvtipnější na tom je, že se nedokážu rozhodnout, která z těch dvou věcí byla lepší! :D



Musím říct, že záležitost s kamerou pro mě měla větší význam, než se na první pohled zdá.
Bylo to poprvé od mých cca šesti let(kdy jsem zjistila, že filmy nejsou malé světy v televizi, ale že je někdo DĚLÁ), co jsem se konečně přiblížila na dotek k filmové technice. A na dotek k mému snu pracovat u filmu.
Je mi jasné, že až příští rok skočím rovnýma nohama do televizní specializace, budu mít nošení techniky a opakování záběrů plné zuby, budu nadávat jak dlaždič a vyhýbat se všemu, co vzdáleně připomíná střižny... ale teď je to moc pěkný pocit a chci si ho užít :)

Žádné komentáře:

Okomentovat